Min älskade mamma!

God morgon! Vilken kväll det blev igår, över hela Europa!! Helt underbart att Loreen tog hem segern! För varje poäng hon fick så satt vi här hemma och jublade! Fantastikt kul! Något som också är kul är att Norge härmade Eric Saade och idag står det i tidingarna att Eric bara skrattade när han såg Norges nummer! Det är väldigt lustigt att man väljer lika kläder, hår och dans. Det var nog många som kände igen sig igår! 
Men i alla fall - ett stort grattis till Loreen!!

Idag är det morsdag och jag vet inte om ni firar det men det gör vi! Mamma fick uppdukad frukost och presenter. Vi ska även fira mer i eftermiddag! Nu ska jag föna håret och sedan dra på mig min bikini och ut och steka!
Ha en underbar dag, vi hörs strax igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0