Äntligen ledighet!

Hej mina vänner! Min dag idag har varit riktigt bra. Jag redovisade min No och det gick väl helt okej, jag var såå nervös. Sedan rullade dagen på, det var ju festival på skolan idag så folk sålde fika, mat och man kunde leka lekar osv. Jag uppträde med mitt band i slutet av dagen med Gavin Degraw - Soldier. Låten är såå bra och det gick toppen när vi spelade! När jag kom hem la jag mig och vilade i sängen och somna, sov i 2 timmar och sedan dess har jag vilat i soffan. Allt plugg i skolan gör en utmattad, jag har max sovit 6 timmar varje natt eftersom att jag varit så stressad. 

Men nu är det ju över!! Tre lediga veckor framför mig - v. 21: Prao, v.21 Elevensval, v.22 Klassresa. Dock är vi i skolan på elevensval men då får vi välja ett ämne som vi arbetar med i en vecka! Bilder från dagen kommer snart!
Nu ska jag njuta av min smoothie, fixa bilder och planera den nya designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0