Underbara fredag


Hej!
Jag har precis plockat fram min gamla dator, så nu sitter jag här vid den istället för min bärbara! Kollade igenom mappar och hittade en massa gamla bilder, minnen! Idag är det äntligen fredag och den har varit toppen, den har gått fort och varit kul! Mina cupcakes såldes väldigt fort i caféet. Dom var antagligen väldigt poppis, några frågade t.o.m. om receptet! I alla fall, när jag kom hem idag låg min efterlängtade klänning på köks-ön. Jga testade den och det sitter perfekt och färgen är underbar och riktigt sommrig! Tyvärr har jag hört att några andra också köpt samma klänning men så är det när man handlar från Nelly! Jag kommer i alla fall bära upp den på mitt sätt! Jag har inga planer som sagt ikväll men jag ska vila upp mig lite. Imorgon blir det stan och plugg! Ha en grym fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa upp klänningen ? :)

2012-03-31 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0