Ny kommer vi igång

Hejsan! Här i min kameraskola kommer jag att lära er nya funktioner när ni fotar, visa er nya grejer och inställningar som ni kanske inte visste om redan. Själv har jag en Canon systemkamera så tyvärr kan jag inte lära ut om Nikon eller andra märken! Men ni som kanske har Nikon eller något annat märke kanske kan hitta ungefär samma inställning som jag kommer att lära er. 

Skillnaden på min Kamerskola och Foto tips är att här på Kameraskolan kommer jag lära er nya saker. Foto tips är bara tips där jag tipsar er om små grejer som kan göra eran bild mycket bättre. Men på något sätt hänger dom ihop! Hoppas att ni kommer gilla detta även ni som inte fotar! Kram på er så hörs strax igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes! finally :DD ser fram emot dina tips så snart som möjligt! :)

2012-03-04 @ 14:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0