1 år sedan

Satt precis och kollade på gamla bilder på min gamla blogg. Jag kollade på kategorin Mars 2011, jag läste och såg bilderna och det är kul att se förändringar som tex på sig själv! Jag tycker att mitt utséende är bättre - hår, hud och sånt även om det inte syns på bilderna. Det är kul att gå tillbaka och se vad man gjorde för exakt ett år sedan, det har gått så fort. Så till er som inte bloggar och tvekar, tveka inte det är riktigt kul att göra det och att kunna gå tillbaka, två år!

Hade tänkt att börja med sådant, gå tillbaka ett år och jämföra med idag! Vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja det låter som en bra idé men kan du inte ha kameraskola också? Och lite tips om din fotografering? :))

2012-03-02 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0