Stärk naglarna, håret och huden

Jag har testat på ett kosttillskott - Silica, för hud, hår & naglar. 
Jag har bestämt mig att sluta bita på mina naglar och låta dom växa, även om det inte alltid är så lätt eftersom att jag har bitit på naglarna hela mitt liv. Silica hjälper naglarna att bli starka och växer fortare. Jag tar tre kapslar om dagen. Vid frukost, lunch och middag! Jag vill rekomendera Silica till alla er där ute som behöver hjälp med era naglar, men även hjälp med huden eller håret! Den kostar 90.- på Ica.

Just ni är jag i Gotland på klassresa! Jag kommer hem i helgen, men tills dess får ni nöja er med tidsinställda inlägg! Ha det så bra alla, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0