Staden

Hejhej! Idag var vi i stan med klassen och fick ett stads-uppdrag! Vi delades in i grupper och skulle besöka platser runt om i Göteborg och ta ett kort på platsen som bevis! Det har varit väldigt skönt och kul att spendera dagen i stan! Jag är väldigt trött i benen nu men det har det varit värt. Vi har fikat, ätit lunch och vandrat runt i Götet i bra väder! Hoppas ni har haft en bra dag! Nu är jag riktigt trött och funderrar på att lägga mig en stund och vila och kolla på en film. Ikväll kommer en hundvalp som vi ska sköta om i några veckor. Vi har ju en hund - Zeke. Hans uppfödare har fått ytterligare en fjärde kull. Hennes tidigare kull som hon fortfarande har hemma ska vi sköta om. Vi ska ta hand om en tik medans Elisabeth som hon heter ska låta dom nyfödda få öppna ögonen osv. 
Helt enkelt, vi ska ta hand om en hundvalp, en tik eftersom att Elisabeth inte kan ha för många valpar hemma!
Valpen kommer ikväll och det ska bli super kul, måste hinna vila upp mig lite innan! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0