Spexfoto

Hejhejhej! Jag har haft en toppen dag! Vi hade spexfoto idag och det hade vi i stort sätt hela dagen. Jag var tönt och resten av klassen var allt mellan tjocka bebisar till clowner! Killarna var tjejer och det var helt tokigt hur alla hade gått in för de! Efter dagen så åkte jag och Ulrika in till stan, kika lite och så köpte jag
TRUE BLOOD SÄSONG 4!!! Gissa vad jag ska göra inatt? Jag tror ni vet vad..
Efter att vi var i stan åkte jag och Ulrika hem till Caroline och spenderade kvällen hos henne. Vi övade sminkningar inför balen! Jag har som sagt haft en upptagen dag så jag har ju inte hunnit blogga så mycket! Hoppas ni förstår!
Här kommer fem dåliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0