Mobil bilder från Gotland

Man kan väl säga att jag inte var i högsta grad med kameran på Gotland. Jag har tagit bilder med kameran som ni kommer få se men ikväll får ni se mina mobilbilder!

Första kvällen spelade vi mini-golf! (onsdag)

Trötta tjejer på mini-golfen! (Jag, Matilda & Ida - onsdag)
Jag, Caroline och Ulrika hade en mysig glasskväll på torsdagen!
På fredagen hade vi en fri dag i byn. Vi badade, lekte m.m. (Ulrika & Caroline som hoppar i en luftborg)
Några tjejer och killar i klassen åkte gokart på fredagen när vi hade fri dag!
På fredagen badade jag, Amanda, Amanda och Issa.
Efter att vi hade badat tog vi våra hyrda cyklar ner till resten av klassen nere i Visby. Shoppade, fikade & kikade! (fredag)
(fredag)

Åt en riktigt god glass, den smakade som Riesen choklad! (fredag)
Jag, Amanda, Amanda och Issa fikade på H10 inne i Visby, riktigt varmt och skönt var det! (fredag)
Amanda, Issa & jag (fredag)
På båten hem kollade jag på TVD & TB, riktigt bra tidsfördriv! (lördag)
Vi stannade med bussen i Vetlanda och åt lunch på Donken! (lördag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0