Midsommardagen

Hej mina kära läsare, hoppas ni hade en grym dag igår! Min dag blev inte som väntad men jag hade det bra ändå! På eftermiddagen åt vi midsommar middag här hemma och sedan gick vi bort till några kompisar och umgicks lite med dom! Vi kom hem ganska sent och då kurade jag ihop mig i sängen med mina serier och frukt! Som jag sa innan blev inte min kväll som väntad därför ska den bli bättre idag!
För ikväll ska jag träffa Caroline & Ulrika, vi ska grilla nere vid havet! Det ska bli riktigt kul att äntligen få träffa dom! Vi ska åka iväg och köpa lite gott till kvällen om några timmar och sedan beger vi oss iväg! Denna kvällen ska bli min kväll att fira midsommar även om det är midsommar dan idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0