Frågor



Svar: Jag kan visa det i ett inlägg!


Svar: Hej, jag ska be Amanda länka Mathildas blogg så att du kan läsa allt!


Svar: Kolla här, det senaste inlägget! 


Svar: Jag vill gärna hålla klädseln hemlig för alla tills dagen jag ska bära allt men jag kan berätta lite om håret och sminkningen. På avslutningen ska jag ha mitt "normala" hår, platt och slingat (slingade det förra veckan).
På balen ska jag ha lockar, wiie! Jag ska ha så enkel sminkning på avslutningen som möjligt för att efter avslutningen ska Caroline sminka mig inför balen och jag orkar inte ta på mig en massa foundation och sedan ta bort allt. Så, på avslutningen ska jag ha mascara och ögonskugga och på balen ska Caroline sminka mig.

Just ni är jag i Gotland på klassresa! Jag kommer hem i helgen, men tills dess får ni nöja er med tidsinställda inlägg! Ha det så bra alla, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0