Black and white pic

Hejhej! Vilken meningslös dag det har varit idag. Det var bara några antal få elever som kom till skolan idag i min klass. Jag antar att det är för att folk tycker det är meningslöst att komma till skolan när vi ändå inte gör något vettigt. Jag var i skolan i alla fall och vi gjorde inget vettigt men det var ändå en helt okej dag. Vi kollade på film, snackade slutbetyg m.m. Vi slutade klockan ett och sedan dess har jag packat och slappat!
Jag ska strax iväg på min moppe mot maxi och köpa en massa gott till resan imorgon bitti! Jag ska möta upp Ulrika & Caroline nämligen! Nu ska jag ta på mig något varmt innan jag åker, det blåser så värst ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0