Yesterday was also good

Hejhej! Jag hade en grymt bra gårdag, dvs går det inte så bra med bloggandet när jag verkligen har bra dagar! Jag kan kortfattat berätta lite om den. Först och främst åkte jag och Bella och lämnade in våra närvarolappor när det gällde sommarjobbandet. Efter det gick vi till Maxi och köpte lite gott som vi skulle ha på Bellas altan. Efter att gjort lite ärenden så åkte vi hem till Bella och fixa naglarna i solen och bara njöt. Efter någon halvtimme ringde Matilda, min lågstadiet-klasskompis och Bellas högstadiet-klasskompis, haha! Matilda kom över och vi satt och småpratade och hade jätte trevligt på Bellas altan. Sedan åt vi lunch och därefter kom Amanda. Sedan åkte jag hem och åt middag men träffade töserna igen efter ett tag. Kvällen slutade med att jag och Amanda badade i hennes pool och sedan att vi alla satt framför två riktigt bra filmer med godis och dryck! Hade en grymt bra dag!

Idag däremot ska jag nog lite upp mig lite, ska strax äta pannkakor till frukost och har lite småsaker att ta itu med här hemma! Ha en toppen fin dag så skriver jag mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0