Toppen dag med min bestie!

Hejsan! Detta var en riktigt bra dag, skönt att komma hem och känna att det känns skönt att komma hem! Har haft en riktigt grym dag med Amanda! Först gick vi runt i butiker sedan fikade vi på Starbucks. Dagens fortsatte i stan, jag fick köpt två fina saker som jag kanske visar imorgon. Efter att vi hade gått runt en hel del satte vi oss nere vid vattnet och åt jordgubbar & nutella, mmmm sommar!! Vi åt lunch och fortsatte runt i stan! Vi tog även en kvällsfika efter att ha letat reda på Amandas Gymnasium, Sjölins!

Strax ska jag hem till Amanda igen, vi ska se på film och bara ta det lugnt! Det är väldigt ansträngande att gå i stan, haha! Ha en toppen fin kväll, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0