Sommarlooov!

Sommaaaarlooov! Ja äntligen så är jag ledig, dock är vädret riktigt dåligt men jag har fortfarande lov! Efter lunchen idag åkte jag och några andra iväg till maxi och köpte lite gott inför avslutningen bland oss vuxna! Det blev smörgåstårta, vattenmelon, choklad och bullar! Dock åt jag bara melon! Trevligt! När jag kom hem från en underbar moppe tur var jag genom våt, b-l-ö-t! Det rann om mig och jag hade bara jeansjacka och converse, usch! På vägen hem satt jag även i kö, det hade skett en bilolycka så där satt jag i 10 minuter. Det såg så hemskt ut med bilen som var helt krossad och alla ambulaner, poliser och till och med en brandkår! 
 
Ja, min början på detta sommarlovet låter inte så trevligt kanske men det kommer bli toppen! Åker till Frankrike den 18 Juli, riktigt skönt att komma ifrån den svenska sommarn!
Nu ska jag kolla på film, kan inte komma på något bättre än att kura ihop mig i sängen med TB och massa gott! Massa gott innebär; melon, persika, 70% choklad, annanas, vindruvor och hallon! Det blir mysigt i detta vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0