Münster, Tyskland

Hejsan, det känns annurlunda att blogga eftersom att jag inte bloggat på mer än en vecka! Bloggen blir riktigt tråkig nu nr jag bloggar såhr varje dag, utan bild och allt men imorgon är jag antagligen hemma!
Nu sitter jag på hotellet Ibis här i Tyskland, i en Wifi zon! Vi kom precis in från en trevlig promenad här i Münster, vi åt en god middag och gick runt och kollade i staden! Jag har verkligen sett mycket vackert både på resan till Frankrike och därifrån! Det är fördelen med att bila, man ser så mycket och får en helt annan syn på vissa länder!
 
Jag kan ju tyvärr inte skriva så mycket om min dag. Suttit i en bil; ätit godis, kollat på film, stannat och ätit lunch i Belgien! Haha, mina dagar hem nu är riktigt trista, men ändå.. Vi är ju antagligen hemma imon kväll. 
Jag saknar mina vanliga rutiner verkligen, Sverige är ju inte så dumt ändå när man ändå tänker efter. Jag har sett väldigt mycket under min restid. Ibland ser man saker och jämför med Sverige och då blir man lycklig att man bor i Sverige!
 
Jaja, nog pratat om det! Imorgon ska vi upp tidigt och äta frukost buffé här på hotellet. Sedan beger vi oss iväg mot Danmark och sedan Sverige! Men vi har fortfarande en bit kvar här i Tyskland. 
Ha det super-duper bra nu, så skriver jag kanske imorgon. Vem vet? Jag kanske övernattar i Danmark imorgon eller så blir det min egna underbara säng!
PUSS & KRAM, SOV GOTT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0