JAG LEVER!

HEEEJ! Jag är så otroligt ledsen över att det inte blev någon uppdatering, det fanns inget internet på hotellet! Vilket hotell har inte internet!? -Jo, vårat..

I alla fall, vi har haft en fantastisk resa men nu är vi tyvärr påväg hem! Nu är vi i Orléans i Frankrike, vi har precis checkat in på ett jätte fint hotell! Jag kan tyvärr inte berätta allt om resan just nu eller idag men när jag kommer hem så kommer det upp bilder, massa bilder! Jag är hemma troligtvis på måndag!
Ytterligare igen, ursäkta ursäkta ursäkta!
 
Nu ska jag och Saga till poolen som finns här på hotellet och sedan blir det resturang! 
Lovar att jag bloggar sen!
PUSS & KRAM! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0