Home sweet home!

Hej allihopa! Kan ni tänka er, jag är äntligen hemma! Det var så undrbart att få sova i sin egna säng i sitt egna hus. Jag som har sovit i massa olika sängar och övernattat på flera olika hotell! Nu är jag hemma i alla fall, och det är verkligen som man säger - Borta bra, men hemma bäst!

Nu är jag påklädd och ska in till stan med Amanda, saknat henne så otroligt!! Vi ska kolla lite i butiker, kanske ta en fika, ah ni vet! Ska köpa en Body Butter och kolla lite på rean! 
Jag är i alla fall hemma nu, så skönt! Ska strax iväg tilll stan, 20 över går jag mot Amanda!
Ha en toppen dag nu, även om det är skit väder.. Det var bättre i Frankrike, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0