En riktigt bra gårdag

Hej, jag har hade en grymt bra dag igår, därav bloggade jag inte! Jag såg Ice Age 4 på bio och den var både mysig och riktigt rolig! Jag hade det jätte mysigt i stan med Caroline & Ulrika och senare på kvällen träffade jag Bella och vi hade också riktigt trevligt. Helt enkelt en riktigt bra lördag! Idag har jag hunnit vara ute på en PW (powewalk) med Bella och så kom jag precis ur duschen. Inte mer har jag hunnit med. Strax kommer Amanda & Bella hit för att sola, riktigt bra väder nu! Tyvärr blir det inte så mycket bloggning när det är så bra väder, men jag antar att det inte är så många som sitter vid datorn i detta underbara vädret! Ha en toppen dag så uppdaterar jag mer sedan!
En bild från salongen, Ulrika, Caroline och jag. Jag åt jordgubbar, risifrutti, choklad och drack festis. På kvällen såg jag och Bella även på film med massa gott framför oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0