En lyckad måndag

Hejhej, det är lite lustigt för jag mobilbloggade förut men inget har kommit upp! Jag har i alla fall haft en riktigt bra dag tillsammans med min farmor! Jag mötte upp henne utanför hennes jobb och sedan tog vi spårvagen mot stan! Så fort vi gick in i den första butiken hittade hon två plagg! Fortare än mig när jag shoppar och jag brukar hitta plagg fort.. Riktigt shopaholic är min farmor! Efter att vi hade kollar runt så fikade vi på EH, jag köpte en Hallonad och en Choklad Cheesecake, så otroligt gott! Sedan fortsatte vi kolla runt på rean, hittade ett plagg som kommer att visas under min restid till France! Vi åt även lunch! Jag har haft en riktigt trevlig dag och jag har även packat klart det mesta! Nu ska jag fixa tidsinställda inlägg till er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0