Mina vänner

Som sagt jag ska börja med min blogglista för att få mina nya läsare och kanske mina gamla läsare att lära känna mig bättre! Jag kommer visa er med bilder!
Mina vänner, jag kommer visa bilder på mina närmaste vänner!
Isabella och Amanda är två av mina närmaste kompisar som jag har kännt länge länge! Ni är bäst!
Caroline och Ulrika är dom två kompisar som jag umgås mest med. Inte jätte mycket på fritiden men jag är med dom i skolan och vi har fruktansvärt kul ihop! Älskar er!
Amanda Magnum, vi har faktiskt "glidit" från varandra mer än jag trott men hon är fortfarande än av mina underbaraste kompisar!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto och vardag

Jätte fin blogg! Riktigt fina bilder!

2012-01-04 @ 19:21:23
URL: http://michaelathornstroms.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

Åh, aa det har vi... :(

2012-01-04 @ 19:49:17
URL: http://amandasbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0