Mina serier

Jag har aldrig riktigt vara någon som följer serier på tv eller köper boxar och kollar. Men när The Vampire Diaries kom på tv för första gången blev jag kär och när säsongen på tv var slut köpte jag första boxen och sedan den andra. Första boxen av True Blood köpte min mamma för att jag gillade The Vampire Diaries men kollade aldrig på boxen på dagar. Sedan kollade jag på en utav skivorna på True Blood och blev kär, igen. True Blood har gått på tv länge och för några års sedan kom jag ihåg hur jag följde programmet på svt efter Andra Avenyn. Lite minnen väcktes helt enkelt. Nu har jag alla TVD boxar och alla TB boxar. The Vampire Diaries är inne på sin tredje säsong på tv6 nu. Och True Blood fjärde säsong tror jag kommer ut i Juni. Jag vet inte riktigt varför jag blivit så fast vid vampyrer, jag antar att det är väldigt bra skådespelare och bra handling! Sedan vet jag inte heller varför jag inte är så fäst vid dessa två serier och inte tex Sex and the city, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0