Min skola

Bilden till höger är min klass, tyvärr är inte alla med men dom flesta. Vi är 25 elever!

Jag går på skolan Trulsegårdsskolan i min riktigt goa klass 9c3. Våran skola är uppdelade i fyra korridorer. A, B, C och D. Jag går i C - 9C3. Jag gillar min klass väldigt mycket och jag tycker att det blivit bättre och bättre med åren. Min skola har sina nackdelar som dom flesta skolor har men det vill jag inte ta upp eller det orkar jag inte med. Nu är det bara vårterminen kvar med min klass och sedan blir det ett gymnasium inne i stan. Jag kommer sakna min klass men det kan vara en bra början på en ny start!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium ska du gå på?

2012-01-18 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0