Winter morning


weheartit.

God morgon! Idag börjar vi tio i min klass. Vi har en aktivitetsdag i våran korridor så vi ska in till stan och åka skridskor på Heden, ni vet där jag och Amanda åkte för nån månad sedan! Om någon halvtimme ska jag till Amanda och vi ska gå till skolan! Det är verkligen hur vackert som helst ute, solen håller på att stiga upp och all snö bara gnistrar. 

Igår valde jag även min gymnasieskola, eftersom att det var sista dagen och välja igår! Jag fick en fråga för ett tag sedan om vilken linje jag skulle gå och vilken skola. Jag ska gå Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning beteéndevetenskap! Beteéndevetenskap är en inriktning som man kan gå om man vill lära sig mer om människan. Och det vill jag, jag är inte säker gå vad jag vill bli om 5-6 år men jag vet att jag vill jobba med/hjälpa människor. Skolan jag ska gå på (om jag kommer in) heter Jensen Gymnasium, den skolan valde jag som 1:a handsval och som 2:a handsval valde jag Drottning Blanka Gymnasium! Bägge skolorna är riktigt bra och passar mig i smaken perfekt, jag hoppas jag valde rätt val nu. Och jag hoppas jag kommer in på Jensen, mitt 1:a hansval!
Ha en riktigt go jag nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0