Simning på Valhalla

Hejsan! Idag var jag och min klass och simmade på Valhalla. Jag var jätte nervös men det gick bra för alla. Jag hade somvmorgon i dag eftersom att vi bara hade simningen och en lektion på eftermiddag så det var skönt att få sova en timme extra. Jag och några andra kompisar åt lunch på Paprika efter simmningen och sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade bild. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av OTH (One Tree Hill) och sedan plugga! Ikväll ska jag på ett sådant där resegruppsmöte igen, där vi pratar om vad vi ska göra på klassresan! Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser smaskens ut!

2012-02-21 @ 19:41:48
URL: http://amandaheartyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0