Frågor

SVAR: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag tolkar frågan som hur det går till. Nationella betyder att alla i Sverige gör det och för två-tre veckor sedan hade alla nior i hela Sverige Svenska nationella. Det är väldigt stränga regler och man är väldigt nervös men det är nog mycket för att alla stressar uppvarandra och alla tänker "Oh herregud det är nationella!!" så var det i vår klass men efter första provet så sa alla "Ah men det var ju inte så farligt..!" Ta det lugnt, andas. Det kommer gå fin fint!


SVAR: Ja faktiskt, så fort krokusen dyker upp och lite grönt på träden så blir det en vårig design på en gång!

SVAR: Jag har en blå CPI Power. Jag skaffade mitt körkort i November och eftersom att jag fick min körkort så sent var för att jag fick göra om moppeprovet 2 ggr. Det var väldigt svårt enligt mig men det är ju upp till en själv hur mycket man pluggar och hur man pluggar. Jag hade tänkt att ta moppen till skolan nästa vecka om det inte är halt!
Första gången jag satt på min moppe! Överlycklig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0