Solsken i Göteborg

-Äntligen sol i Götet!
-Så vackert!
Hejsan, förlåt för dålig uppdatering igår -låg jag med tandvärk, feber och ont i huvudet hela dagen efter skolan! Idag däremot mår jag mycket bättre! Idag började jag åtta och gick i skolan tills klockan ett, där efter åt vi och sedan åkte jag hem och pluggade lite naturkunskap. Sedan hängde jag med mamma till butiken och storhandlade, tog 1 ½ timme, helt sjukt lång tid! När vi kom hem pluggade jag och nu ska jag strax ta mig något och äta! Imorgon är det fredag och det ska bli så skönt! Imorgon ska jag ha prov i naturkunskap och göra ärenden i stan! Hoppas ni har haft en bra dag & vecka, nu välkommnar vi helgen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0