Lördag

- Bjuder på en frukostbild!

God morgon! Idag vaknade jag runt 9 vilket var skönt! Gick upp och åt en god frukost och har sedan försökt att planera min dag! Det snöar för vilt på utsidan så jag ska ut i ovädret och fota sen. Dessutom ska jag skriva en rapport om Alkholism i samhällskunskapen. Det kommer ta upp mycket utav min dag!
 
Gårdagen var grym, efter en lektion i skolan så träffade jag Caroline & Ulrika i stan och vi gick gemensamt och köpte lite gott och sedan gick vi mot Bergakungen, bio! Vi såg Breaking Dawn part 2 och den var grym! Mycket bättre än dom andra! Rekomenderat starkt att ni går och ser den om ni inte redan har sett den! Vi är ju lite sena vi tre, kollar på filmen efter typ 1 månad efter premiären! Var hemma vid 9 halv 10! 
Man uppskattar sina vänner på ett annat sätt nu än vad man gjorde innan när man gick i samma klass! Nu när man träffas så sällan gäller det att ta vara på tiden och göra det till något kul! Och kul hade jag med mina två finaste vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0