Julklappshandel

-Bjuder på en matbild, mömma!
 
-God kväll! Idag har jag haft en jätte bra och lång dag. Hade inga seriösa lektioner, gick i stort sett runt och kollade på Andra Avenyn på mobilen! Dessa dagar är riktigt onödiga, men det är kul att umgås med klasskompisarna innan lovet börjar! Jag tänkte berätta om lite planer osv men det gör jag i ett annat inlägg!
Efter skolan åt vi mat och sedan startade julhandladet! Fick tyvärr inte köpt klart alla julklappar men det ska jag göra imorgon efter skolan! Har typ 4 saker kvar att köpa, mamma får köpa till släkten från mig och Saga, haha!
Kom hem vid 6 och har bara ätit och gått runt här hemma! Nu hade jag tänkt att förbereda lite saker på bloggen och sedan blir det tv! Ha en fin kväll, skrivet strax igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0