G I F T S

God Jul på er igen! 
Jag hade en jätte mysig och fin julafton hos mina farföräldrar! Jag fick en massa fina julklappar, och jag är grymt nöjd! Jag hade inte önskat mig något detta året, jag lät alla överraska mig och det gick som väntat!
Fick en hel del pengar, vilket är toppen bra när jag ska shoppa på rean i Januari när jag kommit hem från Danmark! Har fått presentkort på Monki, Gina Tricot & Fröunda Torg! Fick även träningskläder-bh, raggsockar till mina Martens, spa produkter, filt & påslakan-set och väckaklocka!

Av mina fina vänner Ulrika, Isabella & Amanda fick jag en Lexington mugg och godis från Amanda, Monki-presentkort & doftljus från Isabella och till slut ett presentkort på Gina tricot från Ulrika!
Nu väntas det bara en klapp till, gymkort på Sportlife! Det har mamma lovat mig!


Jag är grymt nöjd över julklapparna men det viktigaste är att jag har haft en bra jul! - Och det har jag! ♥
GOD JUL, OCH HA EN FORTSATT FIN FORTSÄTTNING! 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Presentkort på Monki var det från mig! Inte Gina hehe
Puss <3

Svar: Haha ojj, det blev lite virrigt med alla presentkort!Så nu är det fixat! <3
Disa Thorsson

2012-12-25 @ 00:56:56
URL: http://isabellahylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0