En vit julafton

God morgon & God jul! ♥
Jag har haft en jätte mysig morgon! Vaknade upp till att solen lös in i mitt rum, samtidigt som jag såg att snön hade lagt sig på alla ytor! Vilken härlig morgon! Har precis ätit en god frukost och öppnat ett paket från min syster Saga! Julen är verkligen härlig, men ger gåvor till varandra, man samlas på plats och äter god mat! Julen är verkligen mysig! 

Strax ska jag duscha och sedan gå ut och fota! Njuta av denna dagen! Sedan ska vi till farmor & farfar för att träffa flera släktingar för mer mat och sällskap! Det ska bli så otroligt kul, det är inte alltid man träffar alla!
En dag som denna vill jag bara önska er en riktigt god jul! Ta hand om tiden och framför allt varandra! Lev i nuet, och njut! Gör dessa sista dagarna på året som ett gott minne! Ha nu en riktigt god jul och en riktigt fin fortsättning! Kram till er alla där ute, och tack för att ni läser min blogg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0