Äntligen framme!

-Fina tjejer!

God eftermiddag! Våran resa hit gick jätte bra, nu sitter vi i en super mysig stuga här i Danmark! Jag och Isabella har ett eget rum och det är vi nöjda över! Båten gick ju 9 imorse och sedan vi kom hit har vi plockat upp, ätit och varit ute och fotat vid havet! Våran stuga ligger precis vid havet! Men tyvärr bjuder jag inte på bilderna förrens jag har kommit hem! Som ni kanske fattar har vi internet, vi kommer blogga som vanligt men mindre!

Morgon dagens planer är oklara, men vi ska bara njuta och ha det mysigt medans vi är här! Spa, bad, pyssel med mera väntar på oss imorgon! Ha en jätte fin vecka så skriver jag säkert något litet ikväll eller som vanligt imorgon!
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0