Andra advent

Hej mina älsklade läsare! Jag är grymt tacksam över att ni är kvar på min blogg även om jag inte har tid att blogga! Jag har inte haft någon inspiration eller ork, dessutom ingen tid! Men nu är jag tillbaka som vanligt!

Igår spenderade jag en del av min tid i stan, befann mig på öppet hus igår och reprensenterade Jensen, sedan åkte jag hem och fixade mig för att sedan åka iväg med Jennifer till Miyase! Där träffade vi flera utav hennes kompisar och sedan firade vi Miyase hela kvällen låång! Vi somnade runt halv 5 och gick upp vid 11. Vi åt en god frukost och nu är klockan redan tre, helt otroligt!
Just nu befinner jag mig hos Miyase och jag och Jennifer ska strax hem! Jag har haft en jätte rolig och mysig lördag/söndag! Grymt lyckad kväll även om jag har skadat mig så jävla mycket, haha!
 
När jag kommer hem väntar plugg och advents-mys! Ska bli mysigt att baka lussekatter och pepparkakshus! Ha en fin dag, puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0