1/12

Välkommen December!
God förmiddag, hoppas att ni mår bra? Jag mår toppen! Första December idag då, hjälp vad fort det går egentligen! Det är snart att nytt år, om en månad är det Januari, 2013! Lite häftigt att det gått så fruktansvärt fort, jag minns det som om det var igår när jag och Amanda stog och smällde smällare vid 12 slaget! 
 
Idag ska jag skriva klart min hemtenta i samhällskunskapen, plugga lite naturkunskap och såklart ska jag hjälpa till att pynta här hemma! Några få stjärnor är redan uppe, men idag ska allt upp! Startade min dag med gröt & vörtbröd - julkänsla! Lika bra jag sätter igång med pluggandet! Ha en toppen fin första December!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0