Riktigt bra dag!

Jag har haft en riktigt fin dag tillsammans med Caroline! Först var vi i stan och kikade runt, fick köpt tre plagg och två accessoarer. Jag kommer visa er imorgon och nått inlägg ikväll. Vi fikade på EH och fortsatte våran dag i stan. Vi besökte några seconhand butiker som var jätte mysiga, så nu vet jag vart jag ska köpa seconhand någonstans! Efter stan skildes vi åt för att åka hem och middag sedan hämtade jag Caroline med moppen och så åkte vi ner till havet. Jag hade med mig frukt och hon hade med sig smoothie. Så där satt vi i framför solnedgången, mysigt som vara den! Sedan åkte vi hem och värmde oss med varm choklad och mini marshmallows hos Caroline. Jag har haft en riktigt bra dag, imorgon blir det bra väder, vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0