Lyckad eftermiddag med släkten!

Hejsan! Jag har haft en riktigt trevlif eftermiddag hos mina far föräldrar! Vi åt grillat och pratade mycket om gammla minnen osv! Det är inte alltid att man tror att det kan bli kul när man ska träffa släkten men jag hade en riktigt trevlig tid. Min farfar fyllde år så vi firade honom, min kusin Tuva fyllde även 4 år när vi var i Frankrike så hon fick några presenter. En sminkdocka, playdoo (lera) och mallar till de. Hon var riktigt inne för det med sminkandet, efter en stund var både Saga och Tuva på mig med smink och flätor i håret! Vi åt även hemmagjord glass med ny plockade bär! Sammanfatting, jag hade det riktigt trevligt och kul! 
Strax ska jag laga lite pannkakor, det var ett tag sedan jag åt nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0