Igår kväll bar jag detta..

Stickad topp: Monki | Vit topp & Jeans: Gina + svarta låga converse!

God morgon! Som alla andea dagar denna veckan har jag suttit klockan på 9, gått upp och ätit en god frukost! Nu är klockan 10 och jag är redan pigg och klar inför dagens planer! Jag gillar verkligen att gå upp lite tidigare och inte vara så trött så långt in på dagen. Idag ska jag, min syster, min mamma och hennes vännina till samma loppis som förra gången. Det kommer bli kul att se vad jag hittar idag, förra gången hittade jag 12 saker därav 5 plagg, fyra smycken, ett par brillor och ett nagellack. Idag ska jag nog ta det lite lugnt men ändå, om man hittar något fint så köper jag de. Men inte mer sommar plagg!
Det är väldigt grått på utsidan men det ska bli bättre med dagen. I eftermiddag ska jag kanske träffa Amanda & Bella och spendera Amandas sista sommarlovs dag i stan. Det är nämligen RixFM festival idag. 
Amanda börjar på måndag, stackarn! Haha nej, jag börjar ju på tisdag så det spelar verkligen ingen roll. 
Uppdaterar nog mer ikväll kan jag tro! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0