Here we go again!

Hej, ledsen att jag inte bloggat men jag var ganska upptagen igår. Först träffade jag några utav mina nya kompisar och åt lunch på Paprika, sedan började vi 12:45 och hade en toppen bra skoldag. Fick träffa lärarna lite mer och vi pratade om vad vi skulle göra nu till hösten. Vi slutade runt 17 och sedan åkte jag hem och åt och vilade. Sedan på kvällen åkte jag & Amanda hem till Isabelle och träffade några från min ex-klass. Det var mycket trevligt att höra hur det var på deras gymnasium!
Idag blir det mer loppis, ja jag vet vi är konstiga. Faktum är att det är jag som vill åka, älskar att fynda.
När jag kommer hem kommer jag såklart blogga lite extra, ikväll blir det klassfest! Skriver mer om det sen!
Ni vet vad jag alltid säger, ha en toppen fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart nånstans går du på loppis? :)

Svar: På Slottskogsvallen här i Göteborg! Det är riktigt kul och det finns mycket att se. Loppisen fortsätter ända in i slutet av September! :)
Disa Thorsson

2012-08-25 @ 11:38:59
Postat av: Anonym

Vart nånstans går du på loppis? :)

2012-08-25 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0