Havet idag igen

Hejhej! Mina dagar är väldigt lika men väldigt bra. Dom senaste dagarna har varit toppen och riktigt underbara med både sol & värme! Idag blev det ytterligare en sol & bad-dag. Jag, min mamma, Saga, min kusin Tuva och hennes mamma Linda åkte ut till Fotö. Som alla andra dagar hade vi det toppen, vi hade med oss mat och fika!
Det var kul att träffa min 4-åriga kusin Tuva, vi lekte och badade. Vi fiskade även krabbor men fick tyvärr inga, eller jag tappa tålamodet att alla fiskar kom och åt på musslorna. Det var en blå och klar himmel över oss när vi kom men sedan kom dom gråa molnen, men som tur var blev det inget regn.
Påvägen hem stannade vi i hamnen. Vi åt resterna från lunchen och tog en glass som vanligt vid hamnen. Vi promenerade längst hamnen och kollade på båtar och kikade i butiker. 

Just nu är jag så trött och har lite ont i huvudet tyvärr. Därför får kvällens planer bli efter hur mitt lilla huvud mår. Fixa naglarna och kika på nån film. Om en vecka börjar jag skolan men det kan jag ta i ett annat inlägg, blir för mycket text haha! See yooou!
Några vackra snäckor som vi fick med oss hem!Hoppar från den högsta! ^^1. Saga 2. Linda & Tuva!Tuva & osminkade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0