Gårdagen var super!

God morgon! Igår hade vi fullt upp med att bada & sola! Vi hade det jätte skönt och vi hade det riktigt kul! Vi åkte till Fotö och det var perffa. Ganska få som var där, perfekt väder osv! Vid 4 åkte vi hem igen och fixade oss och sedan ville Annie shoppa lite mer så vi visade henne Frölunda Torg, nu har hon strax handlat upp mer än vad hon har tagit med sig hit! Jag fick ytterligare köpt lite grejer igår. Visar er mer ikväll.
Strax ska jag ta på mig och åka med Annie & Saga in till stan. Vi ska gå på Liseberg, Ulrika hänger med!
På tal om Ulrika, hon kom hem igår och hon hade köpt Converse till mig!! På order då altså, jag hade nämligen bett henne. Såå fina var dom, två låga! Kärlek till dig Ulrika! Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0