Fredag den 3

God förmiddag! Just nu står jag och lagar brunch till mig själv, pannkakor och färsk frukt till det! Idag väckte pappa mig vid nio och det är jag faktiskt glad över istället för att vakna vid denna tiden! Man får mycket mer gjort och man blir piggare! Idag ska jag bara vara hemma, ta det lugnt och göra lite små saker sedan får jag se vad som händer ikväll. Hade gärna velat träffa Caroline & Ulrika men Caroline är i Grekland och Ulrika i San Francisco.  Men dom kommer hem inom kort.
 
Idag ska jag passa på att kolla igenom mina Frankrike bilder och bjuda på dom, ni har ju bara fått se Paris bilderna! För er som har missat dom kolla detta inlägget!
Nu ska jag strax äta, ha en toppen dag!
 
SMAKPROV PÅ FRANCE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0