Första dagen på Jensen!

Japp, jag har ambitioner! Japp japp!

Hejhej! Första skoldagen avklarad! Allt gick toppen och jag var inte så speciellt nervös faktiskt. Min klass heter SA12B som jag tror står för Samhäll, 12 vet jag inte med B heter klassen. Det finns både A & B klasser, altså två samhälls klassen!
Allt det fin fint och spänningen släppte väl någon gång i slutet där man skulle måla poträtt men inte kolla på appret ni vet. Sedan skulle man ställe 2 frågor till sin bordskamrat "vad man tycker om att göra på fritiden" och sådant. Sedan skulle man ställe sig längst fram och presentera sin kamrat. Det var både kul och löjligt!
Jag är i alla fall nöjd med min klass, det är blandade elever från olika delar i Göteborg. Alla verkar som trevliga och glada personer. Idag var det bara upprop och en massa info, sedan tänkte vi äta på Paprika med våra lunchkort men det var något tekniskt fel, aja det fixar sig säkert imorgon!
Strax ska jag bara vila, så otroligt trött efter att ha vaknat runt 5 i morse och inte kunnat somna om. Imorgon blir det en tidig morgon igen, 08:30 ska jag vara på skolan och 1 timme tidigare får jag ta bussen in till stan!
Ha en toppen fin eftermiddag så skriver jag mer sedan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror 12 står för att ni börjar 2012! så är det på vissa andra skolor i all fall :)

Svar: Ah jag tänkte på samma sak igår, men tack ändå! :)
Disa Thorsson

2012-08-21 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0