Doftärtor

Heejsan, vi hade ett litet strömavbrott här hemma på grund av ovädret där ute, men nu är allt bra! Idag kommer min mamma hem från Lidköping, hon har spenderat natten där med sin vännina. Jag har passat på att städa lite extra nu när hon varit borta, så kommer hon hem till ett snyggt och rent hem!
Bortsett från städandet har jag varit ute en hel del, tagit det lugnt och fotat! Det är skönt att ha sådanna här dagar, där man tar allt spontant även om man bara är hemma. Nu har det gårr två dagar att jag bara är hemma, skönt men imorgon ska jag träffa Caroline, wiiie! Saknat henne så mycket, vi ska nog in till stan och kika lite. Ska köpa ett par boyfriend jeans och en mönstrad klänning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0