Alla loppis plagg i ett!

Detta linnet köpte jag för endast 1 krona, riktigt bra pris!! Hade tänkt att stoppa in linnet i ett par shorts!Denna köpte jag för 15 kronor! Jag har en likadan fast i grått, men jag har alltid velat ha den beiga också men då har den varit slut.Denna koftan kanske inte ser så riktigt snygg ut, så tänkte jag också men det sitter så grymt bra och jag behöver verkligen en lite längre kofta. Lite mysigt nu till hösten, fick den för 80 kronor.Denna köpte jag tillsammans med koftan ovanför, jag köpte den för 20 kronor och den är ur snygg på!Denna syren färgade klänningen köpte jag för 10 kronor, jag hade tänkt att göra den lite kortare med ett skärp i midjan eller stoppa in den i shortsen. Ni kommer få se den en hel del!
Denna västan köpte jag för 15 kronor och den är så söt med det virkade där bak!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0