23:05

Nu är jag äntligen klar, jag har rensat hela garderoben! Rensat bort det jag inte kommer använda mer och tagit fram lite höstkläder faktiskt! Känns riktigt skönt att fått gjort lite nytta. Strax blir det natti natti för min del. Det blir alltid så sena kvällar, speciellt när man slutar dagen med en True Blood box, då går tiden fort kan jag säga er! Igår somna jag runt halv 3, haha det gäller att hålla koll på klockan! Jag ska bara äta något innan jag lägger mig till sängs! Imorgon får vi se vad som händer, vet bara att jag ska träffa Caroline som kom hem från Grekland inatt på onsdag. Vädret kommer styra mina dagar nu, kollat dom flesta prognoser det kommer bli reeegn hela veckan förutom på fredag! Aja, ha en fortsatt fin kväll, kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0