Till stan i slask vädret

Tyvärr kunde jag inte ladda upp någon bild pga blogg.se!

God morgon! Idag ska jag och Amanda in till stan även om det är slask väder ute. det både regnar och snöar. Jag ska börja gå mot henne om en timma och det ska bli så skönt att slippa ytterligare en hemma dag. Orkar inte vara hemma längre och slappa, vill hitta på något! Jag ska försöka att inte köpa något men om jag nu hittar något som jag verkligen behöver, köper jag det! Imorgon ska jag, Saga (min lilla syster) och min mamma till Ullared. Vi ska köpa lite nödvändiga saker. Ska även kolla på lite kläder om det finns något som tilltalar mig! Nu ska jag sminka mig och föna håret, vi hörs av sedan när jag sitter på bussen! Ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0