Time for more yellow

Hej! Visst är det kul när jag kan uppdatera lite extra nu? Men det är ju för att jag är ledig och det känns som om jag har mycket att ta igen här på bloggen. Ni kanske redan har börjat påskpynta hemma? Det började vi med förra helgen så nu har jag och Saga våra rum fyllda med gul dekoration, även köket! Påsken är väldigt mysig, gillar verkligen alla glada färgen och när man tar in björkris in i hemmet och så växer det ut så björkblad! Undra hur alla andra länder tolkar påsken och vad dom hade tänkt om dom kom hit till Sverige och såg all vår dekoration. I Spanien och andra kristna länder är antagligen är påsken väldigt deprimerande för att man korfäste Jesus, haha kolla vad jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0