Snart påsklov


Hej!
Jag hade tänkt att plugga matte idag men när jag precis gick igenom matteboken känner jag att jag kan allt. Vill helst inte röra till det i huvudet med att plugga mer, så min eftermiddag kommer vara ganska lugn! Min dag har varit helt okej, det känns som om dagarna bara flyter iväg och det är inte långt kvar till sommarlovet. Imorgon är det den sista skoldagen innan påsklovet, det känns riktigt skönt! Vi hade planerat att åka till Danmark på påsklovet nästa vecka men vi ändrade oss, vi stannar hemma istället och gör lite dagsutflykter istället! Det kan ju bli att man får långtråkigt när man har ledigt i en vecka, mina föräldrar är ju lediga så det ska nog lösa sig. Sedan har man sina vänner också! Vi hörs sedan, ska ut och fota lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0