Mycket i skolan framöver

God morgon! Just nu sitter jag i skolan men jag har äntligen klar med mitt arbete. Jag ville bara säga att jag har mycket att göra nu efter skolan, vi har mycket prov och inlämningar! Så framöver lägger jag bloggen lite åt sidan. Kanske bloggar nån gång per dag men i nuläget är det mycket. Jag måste höja mig i några ämnen så jag måste prestera så bra som möjligt! Veckans braiga är att jag har fått två prov tillbaka och det var bra resultat på bägge! Riktigt nöjd och stolt, men det är inte över än!

Ha en riktigt bra tid framöver så hörs vi kanske av ikväll om jag inte pluggar engelska. Engelska NP imorgon!
Puss & Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0