Morning sunshines!


God morgon!
En riktigt härlig morgon har jag haft men den lär inte bli så mycket bättre tyvärr.. Vi hade ingen lektion idag för att våran lärare var ledig och istället för teknik ska vi ha matteprov! Jag har pluggat, som ni kanske vet eftersom att jag pratar om det hela tiden, men ändå. Ni vet väl själva känslan när eran lärare delar ut proven och alla era klasskamrater slår pennan i bänken av nervositet eller när man ser blicken i allas ögon "jag kommer inte klara detta!, typ! Nej, jag har faktiskt pluggat och jag har gått igenom boken och mer kan jag inte göra mer än att göra mitt bästa! Min lektion börjar 10.55 så jag måste strax hoppa på moppen och köra iväg!

Det blir ju en ganska kort dag idag, för matteprovet kommer antagligen ta upp lite utav lunchen och sedan har vi bara en seriös lektion - engelska, sedan skolansval men ärligt tror jag att vi kommer få gå hem eller ha arbetspass! Ni får ha en toppen torsdag, tagga sista skoldagen nu innan påskloveeeet! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du tipsa om några bra fotoappar och andra nödvändiga appar?

2012-04-05 @ 18:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0